هتلل های ارزان کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 550
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1274
بازدید ماه : 1895
بازدید سال : 5031
بازدید کلی : 121928

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل دیدار کیش

hotel-didar-kish.jpg

هتل دیدار کیش در منطقه صوفیان بنا شده است و به مسجد جامع جزیره کیش نزدیک است .این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده است . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد شود.هتل دیدار کیش به مکان های دیدنی کیش از جمله به ساحل و اسکله میر مهنا دسترسی دارد و باعث جذب مشتریان و گردشگرانتور کیش با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. است. هتل دیدار کیش در مجموع 52 اتاق و 140 تخت میباشد. تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش در سال 1388 ساخته شده است و این هتل 3 ستاره در 4 طبقه و 72 اتاق بنا شده است.این هتل واقع در قلب مرکز تجاری و تفریحی کیش است.تنوع اتاق ها و سوئیتها در هتل سارا کیش قدرت انتخاب مسافران تور کیش را بالا میبرد. شما می توانید یکی از 3 باب اتاق سینگل یا 52 باب اتاق دوتخته یا 11 باب اتاق 3 تخته و یا یکی از 6 باب سوییت رویال را برای اقامت و حضور آرامش بخش خود در هتل انتخاب کنید.از طرفی دسترسی آسان به بازارها نظیر پردیس 1 و 2، مرکز تجاری پانیذ،هایپر مارکت و نزدیکی به دریا، اسکله،اماکان تفریحی و گردشگری از ویژگی های این هتل 3 ستاره می باشد.

 sara.jpg

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام بخش را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد. این هتل همچنین مکان ها و تفریحات ورزشی برای علاقه مندان به ورزش را فراهم نموده است. هتل فانوس از جمله هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد. . این هتل از مرکز جزیره دور بوده و از سکوت و آرامش خاصی برخوردار است اما برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد.

امکانات هتل فانوس کیش :

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل مخصوص مسافران تور کیش ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ...

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 



تعداد بازدید از این مطلب: 150
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود